סקר מנדטים דיירקט פולס : Direct Polls Auf Twitter יממה סוערת ביותר לפני סגירת הרשימות ×”× ×” סקר המנדטים של דיירקט פולס לבקשתכם האיחוד בשמאל החיבור החלקי בימין וגם 2 3 שמביאה איתה סתיו שפיר אם תחליט : ימינה, גם אם לא התכוונה לכך, הפכה להיות סוכנת שמירה על מנדטים של הימין מרכז, שמאז פרישת כחלון לא מצאו בית פוליטי מתאים.

סקר מנדטים דיירקט פולס : Direct Polls Auf Twitter יממ×" סוערת ×'יותר לפני ס×'ירת ×"רשימות ×"× ×" סקר ×"מנ×"טים של ×"יירקט פולס ל×'קשתכם ×"איחו×" ×'שמאל ×"×—×™×'ור ×"חלקי ×'ימין ו×'ם 2 3 שמ×'יא×" אית×" סתיו שפיר אם תחליט : ימינה, גם אם לא התכוונה לכך, הפכה להיות סוכנת שמירה על מנדטים של הימין מרכז, שמאז פרישת כחלון לא מצאו בית פוליטי מתאים.. שלמה פילבר 'דיירקט פולס' עם תוצאות הסקר המרתק. סקר שנערך אתמול (חמישי) של חברת דיירקט פולס שופך אור על דעת הציבור על המינויים החדשים של גנץ ונתניהו. עוד עולה מהסקר נתונים מעניינים לגבי זהות מחליף נתניהו מתוך הליכוד. כך עולה מסקר כאן חדשות שפורסם היום (רביעי) בחדשות הערב בכאן 11 ושביצע מכון דיירקט פולס. את מי הישראלים רוצים בבית הנשיא?

סקר דיירקט פולס של פילבר: את מי הישראלים רוצים בבית הנשיא? סקר דיירקט פולס, שבוצע בקרב 971 איש בקרב מדגם ארצי, ובקרב בוחרי ליכוד, מצביע על רוב מוחלט שתומך בניר ברקת כשר האוצר הבא של מדינת ישראל בהתמודדות מול המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה. לאחר הבחירות, סקר של דיירקט פולס ייצג תמונה לפיה הליכוד התחזק משמעותית במנדטים, אין טעם ללכת לבחירות רביעיות, ולכן אולי כדאי לכחול לבן להתפרק וללכת עם הליכוד. הליכוד עולה והימין שוב מוביל, מקור ראשון, ‏15 במרץ 2019.

סקר מקור ראשון אחרי ×
סקר מקור ראשון אחרי ×"×'חירות ×"מק×"ימות ×'ליכו×" כחלון לא עו×'ר את אחוז ×"חסימ×" מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
הסקר נערך לפני הודעת בנט על חידוש המשא ומתן להקמת ממשלת ימין. פותחים את השבוע בשיחה של שלמה פילבר עם ישי כהן בכיכר השבת על הסיכויים אנחנו בעיקר דאגנו מה זה יעשה למוניטין של דיירקט פולס. סקר דיירקט פולס, שבוצע בקרב 971 איש בקרב מדגם ארצי, ובקרב בוחרי ליכוד, מצביע על רוב מוחלט שתומך בניר ברקת כשר האוצר הבא של מדינת ישראל בהתמודדות מול המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה. את מי הישראלים רוצים בבית הנשיא? הליכוד 33, ימינה 13, חרדים 15, ישראל ביתנו 8, יש עתיד 19, הימין 61. עוד עולה מהסקר נתונים מעניינים לגבי זהות מחליף נתניהו מתוך הליכוד. ימינה, גם אם לא התכוונה לכך, הפכה להיות סוכנת שמירה על מנדטים של הימין מרכז, שמאז פרישת כחלון לא מצאו בית פוליטי מתאים. במקרה של רשימה מאוחדת בין חוסן לישראל ויש עתיד בראשותו של בני גנץ, יווצר תיקו של 35 מנדטים בין המפלגה ובין הליכוד.

גוש הימין עם 65 מנדטים לעומת 55 בלבד של כל גוש.

סקר שנערך אתמול (חמישי) של חברת דיירקט פולס שופך אור על דעת הציבור על המינויים החדשים של גנץ ונתניהו. גוש הימין מזנק, ישראל היום, ‏15 במרץ 2019. סקר של מכון דיירקט פולס מעלה כי כחצי מהציבור הישראלי רוצה לראות את מרים פרץ בבית הנשיא אחרי ראובן ריבלין. Click to share on facebook (opens in new window). לאחר הבחירות, סקר של דיירקט פולס ייצג תמונה לפיה הליכוד התחזק משמעותית במנדטים, אין טעם ללכת לבחירות רביעיות, ולכן אולי כדאי לכחול לבן להתפרק וללכת עם הליכוד. במקרה של רשימה מאוחדת בין חוסן לישראל ויש עתיד בראשותו של בני גנץ, יווצר תיקו של 35 מנדטים בין המפלגה ובין הליכוד. את מי הישראלים רוצים בבית הנשיא? הסקר נערך לפני הודעת בנט על חידוש המשא ומתן להקמת ממשלת ימין. סקר מנדטים חדש מעלה כי הליכוד ממשיך במגמת ההתחזקות של השבוע האחרון ופותח פער על פני כחול לבן. הליכוד 33, ימינה 13, חרדים 15, ישראל ביתנו 8, יש עתיד 19, הימין 61. סקר הזוי , אבל כמו תמיד , דיירקט פולס ידועים בהערכת היתר שלהם לנתניהו והגוש שלו כך שאין. הליכוד עולה והימין שוב מוביל, מקור ראשון, ‏15 במרץ 2019. שלמה פילבר 'דיירקט פולס' עם תוצאות הסקר המרתק.

האיש לא מפחד מאתגרים, מעז ללכת נגד הזרם, ובמקרה ‏מסתבר שגם הכלב מבת ים יודע עם איזה סקר לרוץ. 36 מנדטים לליכוד ולכחול לבן; הסקר נערך על ידי מכון דיירקט פולס בקרב 945 נשאלים שמייצגים את האוכלוסייה הבוגרת בישראל. 61 מנדטים לגוש נתניהו ובנט. סקר דיירקט פולס של פילבר:

סקר מקור ראשון אחרי ×
סקר מקור ראשון אחרי ×"×'חירות ×"מק×"ימות ×'ליכו×" כחלון לא עו×'ר את אחוז ×"חסימ×" מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
איחוד של גנץ ולפיד יוביל לתיקו עם נתניהו. November 14 at 10:57 am ·. המפלגה השנייה בגודלה הייתה חוסן לישראל של בני גנץ עם 15 מנדטים. סקר דיירקט פולס, שבוצע בקרב 971 איש בקרב מדגם ארצי, ובקרב בוחרי ליכוד, מצביע על רוב מוחלט שתומך בניר ברקת כשר האוצר הבא של מדינת ישראל בהתמודדות מול המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה. הסקר נערך על ידי מכון דיירקט פולס בקרב 945 נשאלים שמייצגים את האוכלוסייה הבוגרת בישראל. האיש לא מפחד מאתגרים, מעז ללכת נגד הזרם, ובמקרה ‏מסתבר שגם הכלב מבת ים יודע עם איזה סקר לרוץ. לאחר שבשבוע שעבר הצליחו במכון דיירקט פולס לזהותר ראשונים את שינוי המגמה הפוליטי לפחות על פי הסקרים. גוש הימין עם 65 מנדטים לעומת 55 בלבד של כל גוש.

61 מנדטים לגוש נתניהו ובנט.

סקר הזוי , אבל כמו תמיד , דיירקט פולס ידועים בהערכת היתר שלהם לנתניהו והגוש שלו כך שאין. להתווכח עם אנשים חיים ולא עם… ימינה, גם אם לא התכוונה לכך, הפכה להיות סוכנת שמירה על מנדטים של הימין מרכז, שמאז פרישת כחלון לא מצאו בית פוליטי מתאים. על פי הסקר של מכון דיירקט פולס, מבין בוחרי הליכוד 62.9% תומכים במינוי ברקת לשר האוצר הבא, מול 14.9% לישראל כץ, 10.9. כך מפלגת רעמ תושפע מבחירות חמישיות. גוש הימין מזנק, ישראל היום, ‏15 במרץ 2019. האיש לא מפחד מאתגרים, מעז ללכת נגד הזרם, ובמקרה ‏מסתבר שגם הכלב מבת ים יודע עם איזה סקר לרוץ. שלמה פילבר 'דיירקט פולס' עם תוצאות הסקר המרתק. Click to share on twitter (opens in new window). לאחר שבשבוע שעבר הצליחו במכון דיירקט פולס לזהותר ראשונים את שינוי המגמה הפוליטי לפחות על פי הסקרים. סקר שנערך אתמול (חמישי) של חברת דיירקט פולס שופך אור על דעת הציבור על המינויים החדשים של גנץ ונתניהו. 61 מנדטים לגוש נתניהו ובנט. 33 מנדטים לליכוד, 19 ליש עתיד.

סקר נוסף של דיירקט פולס, מצא כי הציבור היה רוצה את נפתלי בנט דווקא בתור שר הבריאות הבא של מדינת ישראל. סקר דיירקט פולס של פילבר: 33 מנדטים לליכוד, 19 ליש עתיד. Click to share on twitter (opens in new window). ^ שלום ירושלמי, סקר מקור ראשון:

סקר נתני×
סקר נתני×"ו ממשיך לא×'×" מנ×"טים ל×'נט סרו×'ים from www.srugim.co.il
סקר מנדטים חדש מציג מגמת התאוששות של הליכוד, אחרי חודשיים של ירידה • בנט מתייצב על 12 מנדטים • גם גוש הימין מתחזק • ומי נמחק? פותחים את השבוע בשיחה של שלמה פילבר עם ישי כהן בכיכר השבת על הסיכויים אנחנו בעיקר דאגנו מה זה יעשה למוניטין של דיירקט פולס. מקורביו של יור הבית היהודי ממשיכים לדבר על חשיבותם של הערכים על פני המנדטים, ואף טוענים לקיומו של סקר עלום שלא נודעו עקבותיו, המנבא את אותו מספר מנדטים 81.3% מהנשאלים בסקר, שנערך על ידי חברת 'דיירקט פולס' עבור 'מקור ראשון' בקרב מי שמגדירים עצמם ציונים־דתיים וחרדים־לאומיים, אמרו כי יצביעו לאיחוד הימין אם. על פי הסקר, 'הליכוד' היא המפלגה הגדולה עם 35 מנדטים, אחריה מפלגת 'כחול לבן' שמקבלת 33 מנדטים. סקר נוסף של דיירקט פולס, מצא כי הציבור היה רוצה את נפתלי בנט דווקא בתור שר הבריאות הבא של מדינת ישראל. סקר דיירקט פולס של פילבר: כך עולה מסקר כאן חדשות שפורסם היום (רביעי) בחדשות הערב בכאן 11 ושביצע מכון דיירקט פולס. את מי הישראלים רוצים בבית הנשיא?

פותחים את השבוע בשיחה של שלמה פילבר עם ישי כהן בכיכר השבת על הסיכויים אנחנו בעיקר דאגנו מה זה יעשה למוניטין של דיירקט פולס.

סקר מנדטים של דיירקט פולס: כך מפלגת רעמ תושפע מבחירות חמישיות. הבוקר קמנו והבנו כמה דברים: סקר של מכון דיירקט פולס מעלה כי כחצי מהציבור הישראלי רוצה לראות את מרים פרץ בבית הנשיא אחרי ראובן ריבלין. שלמה פילבר 'דיירקט פולס' עם תוצאות הסקר המרתק. הליכוד עולה והימין שוב מוביל, מקור ראשון, ‏15 במרץ 2019. להתווכח עם אנשים חיים ולא עם… האיש לא מפחד מאתגרים, מעז ללכת נגד הזרם, ובמקרה ‏מסתבר שגם הכלב מבת ים יודע עם איזה סקר לרוץ. עוד עולה מהסקר נתונים מעניינים לגבי זהות מחליף נתניהו מתוך הליכוד. ^ שלום ירושלמי, סקר מקור ראשון: הסקר נערך על ידי מכון דיירקט פולס בקרב 945 נשאלים שמייצגים את האוכלוסייה הבוגרת בישראל. כך עולה מסקר כאן חדשות שפורסם היום (רביעי) בחדשות הערב בכאן 11 ושביצע מכון דיירקט פולס. גוש הימין עם 65 מנדטים לעומת 55 בלבד של כל גוש.

61 מנדטים לגוש נתניהו ובנט סקר מנדטים. על פי הסקר, 'הליכוד' היא המפלגה הגדולה עם 35 מנדטים, אחריה מפלגת 'כחול לבן' שמקבלת 33 מנדטים.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama